|
Vilken är eran favorit Anime serie?
|
Antal svar: 118
|
| Faquid Ylann · den 7 juni 2004, 23:16 |
 |
Min är helt klart Rurounin Kenshin, blandingen av seriösa strider tillsamans med all humor utanför dom gör den till en mycket svårslagen serie.
Dock är OVA:erna inte mycket att hänga i julgranen enligt mig aldelles för stelt och tråkigt.
|
|
Sida: / 1 / 2 /
|
|
#101 ·
Èlenya · den 29 oktober 2004, 13:54
|
 |
Har fastnat för Wolf´s rain och Dragonhalf (vilket är nästan omöjligt att få tag i ) argh! +.+ |
|
#102 ·
adsf · den 29 oktober 2004, 18:38
|
 |
min favorit anime är naruto! så bra =) |
|
#103 ·
Vincent · den 31 december 2005, 12:53
|
 |
Naruto,Kenshin, One Piece, DN Angel mm Dom har börjat sälja anime serier i leksakaffären i byn...snacka om bra utbud första säsongen av Full Metal Panic, Evangelion och Final Fanasy unlimited tro ja den heter ska förslå att dom tar hem Kenshin så kanske jag köper den=P. Nån bra film ni kan ekomendera?? |
|
#104 ·
Embergem · den 31 december 2005, 13:42
|
 |
Azumanga Daioh, Bleach, Chobits, Elfen Lied, Full Metal Alchemist, Full Metal Panic, Hunter X Hunter, Naruto, Peace Maker Kurogane, Rurouni Kenshin, Samurai Champloo, Suzuka. |
|
#105 ·
Rei · den 31 december 2005, 18:40
|
 |
har inte sett en enda hel serie men så långt som jag sett älskar jag Neon Genesis Evangelion, Chobits, Steel Angel Kurumi, Love hina |
|
#106 ·
Andtalath · den 1 januari 2006, 15:50
|
 |
#105 Det kunde vi nog lista ut Ayanami =P
1: Escaflowne 2: Trigun 3: Hack sign 4: Berserk
|
|
#107 ·
Rei · den 1 januari 2006, 16:21
|
 |
#106 nähä! menar du verkligen det? :p ooh, ja.. escaflowne är också väldigt bra.. vill se hack sign.. |
|
#108 ·
Mr.Twilight · den 1 januari 2006, 18:33
|
 |
1. Full Metal Alchemist 2. Naruto 4. Evangelion(allt till och med filmen) 4. Hellsing |
|
#109 ·
Elodir · den 1 januari 2006, 20:43
|
 |
Berserk tycker jag är bäst då |
|
#110 ·
Wolf In Shadow · den 2 januari 2006, 09:38
|
 |
Jag tycker att Excel Saga, med tillhörande Puni Puni Poemi, är den bästa anime jag sett! Sen å andra sidan så såg jag alla avsnitt över en natt.. Jag tror inte att jag gör om det, har fortfarande med från det. *twitch twitch* Sen efter den kommer FLCL, Azumanga Daioh, School Rumble och Shuffle!, utan tvekan. |
|
#111 ·
Gwindor · den 2 januari 2006, 14:52
|
 |
Jag är ingen direkt hardcore anime-fantast, men en kompis till mig har fått mig att se på Naruto och Bleach och jag kan säga att jag iaf fastnat för dem två. Trots att avsnitten är runt 20 min, de stannar då det är som mest spännande (vilket är självklart) och handlingen kryper sakta, sakta, framåt, så är det ändå sedvärt :) |
|
#112 ·
Faquid · den 2 januari 2006, 23:29
|
 |
Hmm av någon anledning så har jag totalt glömt bort min egen tråd =*)
Har hunnit se en hel del nya serier sen jag började på tråden och många har blivit klara favoriter:
1. FMA (Full metall Alchemist) 2. Gundam Seed 3. Gundam Seed Destiny 4. Hellsing & Berserker (båda är toppen ^^) 5. Bleach osv
|
|
#113 ·
Mio · den 3 januari 2006, 01:43
|
 |
Ah, gillar verkligen Naruto. Och så har jag fått tag på en underbar serie, Last Exile. Tack för att det finns människor som kan ta hem sånt åt oss stackare som inte har bredband. Men sen så finns det så många bra filmer också. Den intressanta (?) Nekojiro-Sou... |
|
#114 ·
Dukwoo · den 3 januari 2006, 11:12
|
 |
Kortfattad lista över mina favoriter: 1.Silverfang(barndomsfavorit) 2.Ghost in the Shell 3.Berserker 4.Hellsing 5.Neon Genesis Evangelion 6.Chobits Sen många fler som jag gillar säkert glömt nån och vissa som inte tillhör favoriterna =)
Ranma½ var en favorit till en början men blev rätt tråkig och långdragen då det är samma sak hela tiden i princip såg 3 säsonger sen tröttnade jag tyvärr på den så den hamnar mer på minus sidan.
Men en serie jag absolut inte tål är Dragonball, jag vet inte riktigt varför men jag gillar den definitivt inte |
|
#115 ·
Faquid · den 3 januari 2006, 18:37
|
 |
#113: Måste instämma Last Exile är riktigt bra.
#114: Mm Ranma½ tittade jag på till säsong 4 eller nåt sen orka jag inte mer.
Sen måste jag rekomendera Vandread om ni inte har sett den, ruskigt bra tycker jag. Lite för kort bara ;) |
|
#116 ·
JaniX · den 3 januari 2006, 19:20
|
 |
Berserk, Ranma ½, Naruto (animen suger, mangan äger) Chobits, Fullmetal Alchemist (filmen och serien är bra) |
|
#117 ·
Dukwoo · den 3 januari 2006, 20:12
|
 |
#115 eller hur? man tröttnar...Hade vart okej om det hänt lite mer saker som gör att nåt händer men det är bara samma sak tyvärr ju, Akane bråkar med Ranma i princip.... |
|
#118 ·
Faquid · den 3 januari 2006, 21:09
|
 |
#117: Precis, det är ingen variation alls. Man tycker ju att dom kunnde ha varit lite mer påhittiga |
|
Sida: / 1 / 2 /
|